JUSTIN DREW BIEBER

justin är en helt vanlig grabb från canada,stratford.
att bli så stor på inte ens ett år är ju helt sjukt.
han vet inte ens vem jag är , han vet inte att jag lever.
men det känns som att han vet vem jag är, de känns som att han ska ringa mig när som helst.
jag kan inte slita bort min blick från mobil skärmen.
han kan ju ringa.
även fast det är det mest Otroligt än troligt.
jag är ingen fejk belieber bara för att mitt rum inte är täckt med justin bieber saker.
bara för att jag inte inte har hans bok.
och jag struntar i om folk säger att jag är en fejk belieber.
jag vet vem jag är och jag kommer alltid att vara den personen.
som älskar justin mest av allt.
jag kan offra mitt liv för honom.
jag är redo att offra mitt liv för justin varje dag.
vadå han är misslyckad? - 17 år,29 sånger,4 album,9 musikvideos, 1 film, 1 bok, fyllde hela MSG på 22 minuter,2 turner, 86 shower,40 miljoner fans.
vadå han är gay? - han har en flickvän.
han kan inte sjunga? usher och justin timberlake kämpade för att få honom att skriva på kontrakt.
han är ful? - tjejer runt i hela världen tycker att han är den finaste som finns.
han är svag?- han bröt foten på en konsert men fortsatte tills låten va slut.
jani..
godnatt.

Kommentarer
Postat av: emma

shit, håller med så himla starkt. awesome skrivet ;D

haha. men jag är nog mer som dej, äkta beliber men har inte hela rummet fyllt med justin bieber stuff, men jag är ju inte falsk för det liksom. men ah, kommentera min blogg med (a) puss

2011-04-19 @ 15:01:47
URL: http://www.eemmah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0