pappi ja vill ba göra dej stolt..

tja bitches!
haha ta det inte personligt.
skolan idag va ganska soft!
första lektionen hade vi historia, gud va trögt.
ja lever ju i nuet så varför behöver jag veta om det som hänt för 123456 år sen?
sen hade vi iallafall rast i tio minuter och sen dansa vi street/hiphop med marcus.
kommer video senare ikväll.
fett kul va det , fast oskar va inte där just då.
sen fick vi FEM minuters rast , sen så hade vi typ blandad hiphop och jazz med izza.
inte lika kul men det funkade.
hade senare lunch osv..
sen hade alla femmor dans i gympasalen, med både marcus och izza.
skulle göra någon sak med någon oh blabla..
sen så gjorde marcus lite typ trixxxx eller vad man ska säga.
typ volter och sånt ni vet.
sen så fick oskar göra massa saker typ volt också fast på ett annat sätt som ni får se ikväll om jag kan ladda över det på youtube!
slutade sen.
klockan va tjugo över ett!
woho , tog följe med oskar och rebecka hem.
chill.
har inte gjort så mycket faktiskt.
sett på tv och ätit lite.
ska snart ta bussen hem trorja , tar tvåan så jag får gå ända bort till ica.
palla , men jaja what ever.
slipper byta buss i stan iaf (yy'
ah för annars tar jag åttan från stodeneskolan , men nu tar jag tvåan från ica typ.
eller ah , lite bredvid ica vid rondellen och gärnvägen typ!
inte för att så många vet vad jag snackar om men så äre iallafall!
haha , ska softa lite till.
ska till och med ta en dusch och sen drar jag nog!
hör av mig senare när jag har kommit fram till korppkärr om inte något kommer ivägen!
ha det bäst så länge iaf, okej? :DDDD
puss


Kommentarer
Postat av: Sophie - bloggare i värmland!

om du vill ha design hjälp klicka på min kategori design ^^

2011-04-19 @ 18:25:19
URL: http://sophielarssoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0