seems like everybody got a price , i wonder how they sleeps at the night..

tjena!
ska sova alldeles strax.
är jätte trött och har världens fetaste mensvärk..
imorgon ska jag upp klockan sju och dra ut och springa!
så gott folk , jag finns på mobilen från klockan sju på morgonen tills fyra på natten typ.
efter att jag har sprungit ska jag duscha och göra mig i ordning , sen ska jag va så duktig och städa mitt rum!
efter det så är väl klockan tio typ ?
ska då käka lite och sånt , sen vid typ två tre kommer väl linnea älskling hit!
blir mys på det!
plus att hon ska ju slagga här , och vi ska dra upp tidiiiiigt på möra och springa.
ska göra det varje dag nu!
ska faktiskt börja äta nyttigare också!
just nu iaf..
håller jag på och spelar in låtar så att jag kan lyssna på något när jag springer.
och mitt headset till mobilen laggar så ja får ta en typ mp4 , trögt.
aja , hör av mig i morgon om jag inte är död :p
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0